Lazatnyaaa Ayam Goreng Korea di Sds Cafe!

Sungguh lazat ayam goreng korea tu.. Sampai menjilat jari kita dibuatnya.. Blogger Farahain lagilah siap mintak tambah.. Jadi korang mestilah cuba ya! Ayam goreng ni sangat limited edition kerana menu ini hanya akan ada sewaktu promosi Parents' Day Meal SDS Cafe sahaja!!

Korean Spicy Fried Chicken Wing
SDS Parents' Day berlangsung pada 25 April hingga 16 Jun 2019!! Jom lah makan di SDS Cafe sempena promosi Parents' Day ni.. Bukan Ayam Goreng Korea itu sahaja guys.. Banyak lagi menu istimewa antaranya ialah Marinated Cherry Tomatoes, Mushroom Aglio Olio, Italian Seafood Pasta, Apple Salad,  Honey Rock Sugar Black Pepper Tilapia, Herbal Spring Chicken Soup with Rice,  Cheesy Baked Crisper dan Cranberry Roasted Chicken Chop!! 

Ha, dengar nama pun terliur sudah kan.. tambahan lagi bila tengok gambar di bawah ni.. Jadi apa tunggu lagi nanti ajaklah ibu bapa korang makan di SDS Cafe.. Sekali sekala menggembirakan hati ibu bapa kita.. Inilah masanya kita makan bersama keluarga tersayang!!

Cranberry Roasted Chicken Chop
Honey Rock Sugar Black Pepper Tilapia
Mushroom Aglio Olio
Italian Seafood Pasta
Apple Salad

Marinated Cherry Tomatoes

Cheesy Baked Crisper
SDS Parents' Day Meal Set boleh didapati dalam dua pakej iaitu untuk 2 orang dengan harga RM48++  dan 4 orang pada RM88++. Bagi sesiapa yang makan di SDS Cafe pada 10 hingga 12 Mei, Ibu mereka akan diberikan percuma fragrant carnation sebagai tanda penghargaan.

Sempena Parents Day juga, SDS ada tampilkan beberapa pilihan kek istimewa tauu! Dekorasi kek dia comel-comel sangat.. Kalau nak tengok, korang boleh klik dekat entry farah yang sebelum ni..


Untuk maklumat lanjut dan info terkini:-

Website:

Facebook:

Official hashtags: 
#sdsgroups #ilovesds


Post a Comment

6 Comments

  1. wow dapnyaaa. nak sikit! 😋

    ReplyDelete
  2. arghhh mencikkk sebab kita takdeeeeee kat sini

    ReplyDelete
  3. aaahhhh memamngg sedappp betullll ayamm tuhhhhh....tak tipuu..hehehe...

    ReplyDelete
  4. Peh menggoda kita g makan la 🤣

    ReplyDelete
  5. ya ampun. terliur kita tgk menu2 dia especially Korean Spicy Fried Chicken Wing dia. yummy.

    ReplyDelete