RM99nett Semalam di Holiday Inn Express Johor Bahru!

TRAVEL WITHOUT WORRIES, HOLIDAY INN EXPRESS JB

Eh seriuslah RM99nett semalam? termasuk breakfast untuk dua orang pulak tu? Kalau normal price mahu dalam RM200++ semalam. Berbaloi sangat walaupun untuk standard room. Bagi kategori 2 Bedroom Suites pula, RM199nett termasuk breakfast untuk 4 orang tau! Sesuai sangat bagi yang dah berkeluarga nak belanja family sekali sekala menginap di hotel.

Dari segi standard kebersihan, anda tak perlu risau, Holiday Inn Express brand di bawah IHG Hotel Group. Diorang ada standard kebersihan yang perlu dipatuhi. 

Promosi ini berlangsung sempena pembukaan Hotel Holiday Inn Express Johor Bahru. Khas buat tetamu yang menginap pada 15-19 Disember ini. Apa tunggu lagi, grab lah cepat-cepat!


LUNCH BUFFET SOFT OPENING PROMOTION HOLIDAY IN EXPRESS JB

Bukan itu sahaja tau, ada berita gembira lainnya. Pada hari pembukaan, Holiday Inn Express Johor Bahru juga mengadakan promosi Lunch Buffet diskaun sebanyak 50%. Hanya perlu bayar RM19.90nett (NP: RM40nett) per person. 

Apabila dengar ja buffet, makanan pun mestilah free flow. Tak boleh bayangkan mesti sedap-sedap belaka hidangan dia. Gambar Asam Pedas Maharaja  pada poster diatas pun dah cukup menggiurkan. Memandangkan 15hb tu hari kerja, jadi boleh lah makan ramai-ramai dengan rakan sepejabat. Untuk sebarang tempahan boleh hubungi 07-218 3333.

Post a Comment

0 Comments